Tuesday, November 13, 2007

Happy Birthday 28…..to Me

"Selamat Hari Lahir ke 28" buat diri aku…..Sedar tak sedar, begitu cepat masa berlalu kan. Dah 28 tahun rupanya bernafas atas bumi ni. Terlalu cepat masa beredar….kini dah pun berumur 28. Dah cukup dewasa dan hampir melalui separuh fasa kehidupan manusia di atas dunia yg sementara ini.

Semoga kesempatan ini akan aku gunakan sebaik mungkin untuk mempertingkatkan lagi diri, memperbaiki kehidupan dan menyempurnakan kekurangan diri. Moga dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik, dikurniakan kebahagiaan dan sentiasa hidup ini mendapat keredhaan Allah. Dan moga diri ini juga tidak lupa pada Maha Pencipta-Nya yang telah memberikan nikmat kepanjangan umur untuk terus bernafas dan beramal kepadaNya.

Buat suami tercinta, Badis ak Jubin @ Badrul Hisyam bin Abdullah……
Terima kasih atas segalanya, sudi berkongsi suka dan duka kehidupan bersama hampir 4 tahun. Tiada hadiah yang lebih bernilai dari kasih sayang, kesetiaan dan kejujuran yang diberikan buat diri ini. Dan terima kasih juga….kerana telah berjaya meninggalkan tabiat merokok yang agak sebati dengan diri hampir 20 tahun lalu. Semoga kehidupan abang akan lebih cergas dan dikurniakan lebih kesihatan tanpa amalan merokok. 


May your day be
filled with lots a fun times, wonderful surprise
& many happy returns of
the day !!



glitter graphics

0 comments:

Post a Comment