Thursday, November 15, 2007

Tahniah Luqman Hazim

Minggu lepas dapat berita dari anak saudara (anak kakak sulung) Luqman Hazim - Azim, yang dia dapat nombor 1 di sekolah Tadika Ghufran. Pada 14 Nov yang lalu…sekali lagi Azim call bagitahu dia dapat nombor 1 juga di Pra-Sekolah Fradhu Ain di Sekolah Agama Felda Pengeli Timur. Tahniah Azim…Mak Uda dan Achik Badis ucapkan. Semoga masuk darjah satu tahun depan….akan terus cemerlang. Semoga jadi anak yang bijak, pintar dan patuh pada ibu bapa.

Nanti belajar lagi pandai-pandai yer. Boleh ler tiap-tiap tahun dapat hadiah dari Pak Ngah dan Mak Uda. Hadiah yang Mak Uda bagi tu…(beg Superman yg ada roda) pakailah elok-elok. Boleh bergaya masuk darjah satu nanti. Colour Luna yang Pak Ngah bagi tu…pakailah jimat-jimat yer. Jangan hari ni bawak gi sekolah 24 batang…balik tinggal 5-6 batang jer. Ibu Azim selalu ngadu colour Azim selalu hilang nyer kalau bawak gi sekolah. So, dapat colour baru ni….pandai-pandai lah jaga. Jangan bagi kawan ambik. Pinjam boleh…tapi pastikan kawan pulang semula.
Ok….sekali lagi ucapan TAHNIAH buat Azim. Semua bangga dengan kejayaan Azim. Didoakan agar Azim terus cemerlang dalam akademik. Semoga menjadi insan yang cemerlang dan berguna di masa hadapan. Semoga berjaya…macam angkasawan kita tu…Dr. Sheikh Muszaphar Shukor. Nak jadi angkasawan, kena rajin-rajin belajar ok….
TAHNIAH !!!!
Luqman Hazim bin Yusri
Naik Basikal...

0 comments:

Post a Comment